Tuesday 2 April 2013

Rabu[3/4/2013 - Selasa] Aktiviti Ku Hari Ini

Teks:  Sarimah Deeply Adzrina
Image :  Google


Assalamualaikum...

Hari ini selasa 2/4/2013 saya nak bercerita sedikit tentang aktiviti seharian saya yang boleh dikatakan agak sibuk juga dengan tugasan dan tanggungjawab yang harus dilaksanakan tapi saya seronok melakukan nya. Selepas bersolat subuh...saya mengambil sedikit masa dalam 45 minit melakukan senaman ringan iaitu membuat renganggan badan dan berjalan kaki. Dalam jam 9.00 pagi saya mengambil sedikit sarapan ala kadar roti toast dan semestinya dengan secawan kopi panas.  Jam 10.15 pagi meneruskan kerja iaitu Belajar Asas Blog) daripada Mentor saya Puan Masayu Ahmad - Panduan Bekerja Di Rumah (WAHM,SAHM,SOHO) sehingga jam 1.30 Petang.  Selepas mengerjakan solat zuhur, saya berehat dalam 20 minit kemudian makan tengahari sedikit iaitu Mee Hoon Goreng dan menyambung semula tugasan penulisan entri tapi saya kehilangan idea tak tahu nak buat entri tentang apa jadi saya menghubungi rakan saya yang bernama Risa sama2 dalam kumpulan Belajar Asas Blog meminta pendapatnya  apa yang harus saya tulis dalam entri untuk hari ini? Risa memberi saya 2 topik (terima kasih byk2 kepada Risa) kerana membantu menyelesaikan masalah saya.


Google Imag



Hari ini saya memang tak keluar rumah.  Sambil2 buat tugasan Belajar Asas Blog ini saya melakukan kerja2 lain seperti menyiapkan tempahan baju daripada pelanggan saya.  Macam biasa saya akan memeriksa buku catatan harian saya apa tugasan saya untuk esok hari seterusnya. Menjawab email kawan2 saya yang berada di luar negara dan dalam negara.  Bertanya khabar dan bertukar2 ilmu...itu lah aktiviti saya hari ini.  Semoga Allah SWT memberkati setiap apa jua tugasan yang telah saya lakukan hari ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...